Marka 66°30
Męska pielęgnacja pod innym kątem
66°30 to kąt nachylenia osi Ziemi w przestrzeni kosmicznej w orbicie wokół Słońca oraz źródło i przyczyna istnienia pór roku.
To symboliczny kontrast pomiędzy siłą i stablinością Wszechświata i jednocześnie kruchością jego równowagi.
Kontrast ten odzwierciedla życie współczesnego zurbanizowanego mężczyzny. Mężczyzna ten jest poddawany i kierowany podobnymi siłami i słabościami, pownością jutra i świadomością kruchości równowagi swojego otoczenia. To ten mężczyzna jest adresatem ekskluzywnej marki organicznych kosmetyków pielęgnacyjnych 66°30. Marki, która respektuje męską siłę i naturę...
Nasze wartości
Marka zaangażowana i obecna globalnie
Tak jak od mężczyzny oczekuje się wsparcia, podobnie marka 66°30 - żyje w zgodzie i angażuje się we wspieranie najważniejszych dla nas wszystkich wartości i obszarów życia:
- Ekologii (certyfikat Cosmébio® Ecocert), wspierając i wykorzystując najnowsze osiągnięcia z zakresu "zielonych technologii" i "zielonej chemii", promując i wspierając rolnictwo ekologiczne, lokalną produkcję i bioróżnorodność ekosystemów
- Ekonomii, praktykując zasady fair trade i pozyskując lokalnie surowce do produkcji, gdzie to tylko możliwe, wspierając i kultywując wieloletnią bezpośrednią, partnerską i wieloletną współpracę z niewielkimi niezależnymi firmami i producentami
- Społecznego zaangażowania, poprzez wsparcie inicjatyw na rzecz wykluczonych i promocję eko-innowacyjnych projektów w miastach (Projekt "Urban Organic Awards")...
Zaangażowanie marki 66°30 przybiera konkretne formy :
- Opakowania produktów są minimalizowane.
- Papier stosowany przez firmę pochodzi w 100% z recyklingu i ze zrównoważonych, kontrolowanych wycinek lasów (PEFC).
- Do druku używa się jedynie tuszy pochodzenia roślinnego.
- Opakowania są drukowane przez certyfikowaną drukarnię "Imprim'vert"
-
Didier Arthaud
Mężczyzna zurbanizowany, zaangażowany, optymista...
Absolwent EM Lyon oraz Pace University w Nowym Jorku, Didier Arthaud pełnił najwyższe funkcje zarówno we francuskich, jak i międzynarodowych korporacjach w obszarach zarządzania sprzedażą i marketingiem.
Równolegle do tej intensywnej pracy, Didier Arthaud stał na czele wielu walk przeciw wyzwaniom i zagrożeniom, jakie narzuca nam wszystkim nowoczesne społeczeństwo (choroby, złe warunki życia, niepewna praca...), tworząc we wczesnych latach 90-tych organizację, której celem i zadaniem było zapewnianie żywności i podstawowych potrzeb socjalnych naszym najuboższym sąsiadom - ludziom żyjącym w najbliższej okolicy.
Jako pasjonat ekologii, przekonany o pilnych potrzebach promowania i wprowadzania w życie nowych modeli rozwoju gospodarczego, które będą lepiej traktować zarówno ludzi, jak i całą planetę, Didier Arthoud w 2007 roku postanowił sam wziąć udział w tworzeniu tej nowej jakości w gospodarce i stworzył 66°30 - nową markę wyjątkowych organicznych kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn.
Zawsze optymista, Didier Arthaudis wierzy, że ludzkie istoty mają w swoich rękach wszystko, co jest potrzebne do budowania i tworzenia lepszego, piękniejszego świata. Więc dlaczego tego nie robić?